divendres, 28 de juny del 2013

24-06-13 Canyelles-Foix-Canyelles A+ Team

El passat diumenge, aprofitant que pel tema de la Revetlla de Sant Joan, jo i el meu company de feina estavam a prop per la zona del Garraf, varem quedar per fer una ruta on ell feia de Sherpa... la ruta proposada va ser Canyelles-Foix-Canyelles...........

A les set del mati, el meu Brother (que també es va apuntar) i jo vem carregar las Bikes a la furgo i varem tirar cap a Canyelles on ens esperava el Cesar ja preparat per la Ruta.... Des de la seva urbanització, despres d'una breu baixada varem començar a pujar per un corriol molt tècnic però igual de divertit on el final de la mateixa, Cesar va punxar... despres una forta però curta i asfaltada pujada.... comencem a baixar, primer per una pista ampla i despres improvisem per un GR tècnic que ens porta de cap a la part mes alta del bonic poble de Castellet, fotos de rigor i cap abaix fins a Foix on parem a esmorzar a una area de Pic-Nic envoltada de Rumans pescant.

Un altra cop pujats a la Bike, començ-em una forta i llarga pendent de retorn a Canyelles on despres de varies pujades fortes, comencem el descens pel corriol on varem iniciar la ruta........... molt, molt, divertida.

En fi, ruta curta però intensa que va posar a limit la resistència tant del Cesar com del meu Brother......... però molt divertida i segur que repetirem.

Cesar reparant la punxada i el Bro mirant!!!!

Team C.A. Managers Applus


Cesar i el Bro a Castellet


Team van Schagen MTB

FREE MONKEY

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada