dilluns, 3 de juny del 2013

01-06-13 Visita al Dimoni i Corriols de St. Elies

Aquest cap de Setmana despres de molt tems, vem tornar a visitar al Dimoni... Com sempre, els Sortit's vam quedar a la Plaça de Vilamajor on vem coincidir, Carles, Sergi, Carra (estrenant la F29), Juan, Paco (que tornava despres del viatge de Noces) i jo (amb un refredat important)............. com sempre, recollida d'entrepans al Ninot i fotre pedals.....

Desde Vilamajor, vem anar fins a Canoves per corriols, per despres començar a pujar cap a Sant Salvador, on vaig comprovar que el meu estat de salut no era el mes idoni per aquelles rampes, una vegada a Sant Salvador, vem tirar cap a Can Cuch i uns pocs kilòmetres despres ja ens esperavant els Rampots del Dimoni, 2km d'ascenció amb un desnivell acumulat molt Heavy......... on tots menys jo van fer una digne ascensió.

Una vegada a dalt, parada per esmorzar a peu de cami....... i apa cap a St. Elies on un puja i baixa continuo va acabar amb les meves forces. 

Ja despres de la visita oficial a St. Elies, baixada cap a Vilamajor per corriols, que tampoc vaig disfrutar gaire... total uns 34km, aixo si amb un desnivell acumulat possitiu de 1.400m.... 

Conclusió, amb un fort refredat........... Millor quedarse a casa!!!!

Carra estrenant al F29.............
Charlyo ha tornat.......

Grans corriols......

El recent casat, continua sense seny....



Juan, quina pinta de Pro

Amb cara de velocitat........

Que mal ho vaig pasar.......


Segur que tens rao......... Carra

Feliç com una perdiu........

Que? Arribem o que........ que estic Febril!!!!





Free Monkey




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada