dijous, 4 de setembre del 2014

31-08-14 Sav-Sui-Samon-Polell -Sav, ciao vacances

Ultima sortida abans de tornar a la rutina de la feina (Oficina, Mails, Mobli, Viatges), aquesta vegada ja una altre cop a la meva terra i disfrutant del meu estimat Baix Montseny, aquesta vegada encara erem poquets, Juan Valle, Dani Rodriguez, el Brothe'r i jo.......... una petita part dels Sortit's en Bike.

La ruta va ser la següent, de Sav cap a Canoves, pujada al Sui per Vallfornes, baixada per les roques (on hem vaig partir el cul literalment), el Samon, Polell i cap Sav..........

Aquesta ruta va servir per demostrar que el Tubeless val per algo, erem quatre dos amb camera i dos amb Tubeless......... conclusio: Tant el Brothe'r com Dani que van amb camara van punxar..... i jo que encara no trobo el meu punt físic optim.... tocar entrenar mes, mes i mes!!!  Al final uns 43km i uns 1700 de desnivell positiu!!!

La millor forma de fer braços? No portar Tubeless
Tres Kabre's Sortide's al Sui....
Rizando el Rizo, Selfie mes Postureo Bike.........
 

FreeMonkey

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada